onsdag 26 juni 2013

Kärlek


Agilitylivet med hundarna och alla lika nördiga vänner är livet - det ger mig all energi jag behöver för att leva.  Det är gemenskapen, det är glädjen, det är adrenalinet, det är den underbara jakten på det perfekta loppet, det är nervositeten för sina vänners lopp,  det är pirret för sin egen prestation, det är värmen och skratten, det är lusten att träna mer, att göra det bättre, att bli bättre, det är kontakten med den fyrbenta lilla vännen som är så mycket mer än bara en hund. 

Det är inte alla som förstår tjusningen med allt man försakar och ger upp för att få den korta stunden av total lycka - alla behöver inte förstå, jag vet vad som ger mitt liv mening!

Aston och Wille i bilder (tagna av Emelie Ebler) -  och jag vet att dom känner som jag när vi är ute på vift! 



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar